September 20, 2018, 06:30:05 PM

Author Topic: Davies Golden Boy  (Read 2686 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 02, 2018, 11:42:19 PM
Read 2686 times
Offline

blue slug


Toms been nominated for the golden boy award


July 02, 2018, 11:44:02 PM
Reply #1
Online

sam of the south


Toms been nominated for the golden boy award

That sounds well homoerotic 👌🏼
Dignity does not consist in possessing honours, but in deserving them

July 02, 2018, 11:48:57 PM
Reply #2
Offline

Brownie

NSNO Subscriber
Toms been nominated for the golden boy award

It's the hair isn't it
[lightbox=image_url|title|group|float][/lightbox]  :cheers:


July 03, 2018, 12:28:40 AM
Reply #3
Offline

Simon Paul

Administrator
Toms been nominated for the golden boy award
Wants to put some socks on when he picks it up then

July 03, 2018, 12:46:50 AM
Reply #4
Offline

Thomas


I still think he is fucking shite. Gives the ball away far too much.

But ah well, long hair, socks down and scoring against Man City tempers people.

Top 6 with Tom Davies in the midfield? Behave.

<awaits people who slagged Barkley and Stones to tell him Davies is boss>

July 03, 2018, 01:02:40 AM
Reply #5
Offline

brap2

NSNO Subscriber
Well at least he didnít mention Naisy.
I knew that someday I was going to die, and I knew that before I died, two things would happen to me. That number one; I would regret my entire life, and number two; that I would want to live my life over again.


July 03, 2018, 01:03:41 AM
Reply #6
Offline

Thomas


Well at least he didnít mention Naisy.

Answer the question.

Top 6 with TD, can you see it?

Yes or No.

July 03, 2018, 01:06:17 AM
Reply #7
Offline

brap2

NSNO Subscriber
Answer the question.

Top 6 with TD, can you see it?

Yes or No.

Nope. I frankly canít see it ever happening.

I knew that someday I was going to die, and I knew that before I died, two things would happen to me. That number one; I would regret my entire life, and number two; that I would want to live my life over again.

July 03, 2018, 01:09:06 AM
Reply #8
Offline

Brownie

NSNO Subscriber
Eyes down for @Thomas Bingo. It's £10 a line and £50 a full house.

"Davies is shite." Yeah got that one
[lightbox=image_url|title|group|float][/lightbox]  :cheers:

July 03, 2018, 01:13:38 AM
Reply #9
Online

gizzblue


Answer the question.

Top 6 with TD, can you see it?

Yes or No.

See us getting a name in to replace Tom ...he will be getting a lot less footy I rekon ...but yet again another kid who will only improve imho.

Still think Barkley is shit though despite his 45 mins v Newcastle once upon a time . nod

July 03, 2018, 01:17:07 AM
Reply #10
Offline

Thomas


Nope. I frankly canít see it ever happening.



Right. We agree on something. Shame most of our fans cant.

July 03, 2018, 01:19:11 AM
Reply #11
Offline

Thomas


Eyes down for @Thomas Bingo. It's £10 a line and £50 a full house.

"Davies is shite." Yeah got that one

No bingo needed mate. We need an experienced CM who can be a box to box. He isn't Mikel Arteta. Although if you listen to Toffee TV who lick TD arse but hate DCL (I like DCL) you might believe that,

July 03, 2018, 01:20:42 AM
Reply #12
Offline

blue slug


I think he has got time to come good yet, he was good under Koeman and last season I donít think you can judge anyone with any confidence

July 03, 2018, 01:24:45 AM
Reply #13
Offline

Brownie

NSNO Subscriber
No bingo needed mate. We need an experienced CM who can be a box to box. He isn't Mikel Arteta. Although if you listen to Toffee TV who lick TD arse but hate DCL (I like DCL) you might believe that,

He's a good player with a number of areas that he needs to improve upon. He's not the worst midfielder I've seen pull on a Royal Blue jersey
[lightbox=image_url|title|group|float][/lightbox]  :cheers:

July 03, 2018, 01:26:49 AM
Reply #14
Offline

Thomas


He's a good player with a number of areas that he needs to improve upon. He's not the worst midfielder I've seen pull on a Royal Blue jersey

I'm not saying he is Claus Thomsen or Tobias Linderoth but if we want to be top 6, I find it bizarre the same fans who hated Stones/Barkley adore TD. HE consistently gives the ball away and is ineffectual in games.